Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: egozentric
Категория: Изкуство
Прочетен: 173940
Постинги: 138
Коментари: 34
Гласове: 68
Постинг
08.03 17:54 - "ВНИМАВАЙ, ПРЕДИ ДА СЕ РОДИ" от Кева Апостолова
Автор: egozentric Категория: Поезия   
Прочетен: 89 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.03 18:02


 

„МАЛКО ПАРЧЕ МЪГЛА”

 

аз съм черногледа. песимистка.
саможива. меланхолична. мрачна.
неприветлива. навъсена. злобна.
гибелна. угнетена. жлъчна. нервна.
намръщена. противна. моногамна.
враждебна.

това, че съм черногледа. песимистка.
саможива. меланхолична. мрачна.

неприветлива. навъсена. злобна.
гибелна. угнетена. жлъчна. нервна.
намръщена. противна. моногамна.
враждебна не означава, че

ако не съм черногледа. песимистка.
саможива. меланхолична. мрачна.

неприветлива. навъсена. злобна.
гибелна. угнетена. жлъчна. нервна.
намръщена. противна. моногамна.
враждебна няма да поискам да съм

черногледа. песимистка.
саможива. меланхолична. мрачна.

неприветлива. навъсена. злобна.
гибелна. угнетена. жлъчна. нервна.
намръщена. противна. моногамна.
враждебна, защото, боже,

чуй прилепите как удрят стъклата на автомобилите
и молят за помощ.
виж лазера, който разбива
каменните основи  под къщите.
ридай -
земята е място за редки болести.
проумей - набутал си пропорциите ми в малко парче мъгла.
укротяваш насила интуициите ми.
оскърбяваш волята ми за красота и безсмъртие.

спаси ме. пусни ме. позволи  ми,
докато ти придържаш облаците,
аз да разтварям главите на напъпилите цветя
в твоите градини. 




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930